Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα της παιδαγωγικής, εμπλουτισμένα με την πολύχρονη προσωπική και εκπαιδευτική εμπειρία μας και εφαρμόζονται από πτυχιούχους παιδαγωγούς ανώτατης και ανώτερης εκπαίδευσης πάντα με την συνεργασία και την καθοδήγηση της διεύθυνσης του παιδικού μας σταθμού.

Σε κάθε τμήμα μας εφαρμόζεται διαφορετικό ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάλογα διαμορφωμένο και προσαρμοσμένο στην αντίστοιχη ηλικία, ώστε να διασφαλίζονται οι ανάγκες των παιδιών για στοργή, συναισθηματική ισορροπία, κοινωνική ένταξη, αυτονομία, εκμάθηση, γνώση.

Οι τομείς του εκπαιδευτικού & παιδαγωγικού μας προγράμματος , που αποτελούν και τη βασική μας δομή, είναι:

» Κοινωνικής ανάπτυξης
» Συναισθηματικής και ηθικής ανάπτυξης
» Ψυχοκινητικής ανάπτυξης
» Αισθητικής ανάπτυξης
» Νοητικής, γνωστικής ανάπτυξης

Η εκτέλεση του καθημερινού προγράμματος εμπεριέχει δραστηριότητες με σεβασμό στις δυνατότητες των παιδιών και με βαθμό δυσκολίας, ελάχιστης στα μικρότερα και μεγαλύτερης όσο τα παιδιά μεγαλώνουν. Μας οδηγεί πάντα το μέτρο, γιατί η επιτυχία δεν κατορθώνεται με πίεση, πολλές φορές προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα που φαίνονται πολύ αργότερα.

Στόχος μας είναι η κάθε δραστηριότητα του προγράμματος να κεντρίζει το ενδιαφέρον του παιδιού και να αναδεικνύεται η προσωπικότητα του. Με την πάροδο του χρόνου επιδιώκουμε τη συγκροτημένη προσωπικότητα του κάθε παιδιού, με δημιουργικό τρόπο ώστε να αποκτά εφόδια επίλυσης των προβλημάτων που του παρουσιάζονται αναφορικά με τις σχέσεις του με τα άλλα παιδιά, με τις παιδαγωγούς και με τη συμπεριφορά του απέναντι στη διεκδίκηση του χώρου που του αναλογεί μέσα στην ομάδα αλλά και στο ευρύτερο περιβάλλον. Προσδοκούμε στην ενδυνάμωση της αντιληπτικής διαδικασίας του παιδιού κάτι που καταφέρνει εκμεταλλευόμενο τις φυσικές του ικανότητες και ελέγχοντας αλλά και βελτιώνοντας τις όποιες αδυναμίες του.

Είναι πολύ σημαντικό η κάθε δραστηριότητα να γίνεται με τον σωστό τρόπο. Για αυτό δίνουμε ιδιαίτερη σημασία ώστε οι παιδαγωγοί να είναι κατάλληλα καταρτισμένοι και η διάθεσή τους να είναι δεδομένη για ποιοτική προσφορά προς τα παιδιά.

Παραθέτουμε παρακάτω επιγραμματικά τις κυριότερες δραστηριότητες που γίνονται στον παιδικό μας σταθμό:

»  Επιλεγμένες θεματικές ενότητες
» Εμπλουτισμός λεξιλογίου
» Αισθητηριακές ασκήσεις
» Ασκήσεις ανάγνωσης
» Ασκήσεις λεπτής κινητικότητας
» Ασκήσεις γραφής
» Μαθηματικές ασκήσεις
» Μουσική
» Παιχνίδι ελεύθερο και οργανωμένο
» Θεατρικό παιχνίδι
» Ψυχοκινητική
» Δραματοποίηση παραμυθιών –ιστοριών
» Κουκλοθέατρο
» Παραμύθι
» Μυθολογία
» Ζωγραφική ατομική, ομαδική με διάφορα είδη χρωμάτων
» Χειροτεχνίες, κατασκευές με διάφορα υλικά
» Ρυθμική αγωγή
» Εργαστήρι μαγειρικής, κηπουρικής, κεραμικής
» Παρακολούθηση επιλεγμένων θεατρικών παραστάσεων
» Επισκέψεις σε μουσεία και εκπαιδευτικές εκδρομές
» Εκδηλώσεις - γιορτές

 Αναλυτικά το πρόγραμμα ανά τμήμα 

 ΜεταΒρέφη   
 Ηλικίας   2 έως 3 ετών   

  Η αγωγή τους, κινείται μέσα στις προαναφερόμενες γενικές επιδιώξεις.

» Μέσα από διάφορες κινητικές ασκήσεις, το παιδί γνωρίζει το σώμα του και τις δυνατότητες να εκφράζεται μ' αυτό.
»  Μαθαίνει να αντιλαμβάνεται το χώρο που το περιβάλλει.
»  Αποκτά εμπιστοσύνη στον εαυτό του, στις ικανότητες του.
» Μαθαίνει να συνεργάζεται.
»  Πλουτίζει το λεξιλόγιο του.
» Μαθαίνει την τάξη και την οργάνωση.
»  Μαθαίνει να υπάρχει μέσα στην ομάδα, να λειτουργεί, να κινείται και να σέβεται τους κανόνες των παιχνιδιών.

 ΠροπροΝηπιακά   
 Ηλικίας   3 έως 4 ετών  
 
  Απευθυνόμενοι στην συγκεκριμένη ηλικία των 3-4 ετών, προσπαθούμε να δώσουμε στο παιδί:

»  Αγωγή στην ατομική του υγιεινή.
»  Εξοικίωση του παιδιού με τη σχολική ζωή.
» Εκπαίδευση και βοήθεια στο παιδί, ώστε να βοηθήσει τον ορθό προφορικό του λόγο.
»  Ανάπτυξη στη διαλεκτική του ικανότητα.
» Τόνωση της αυτοπεποίθησης του, απόκτηση θάρρους και βελτίωση της γλωσσικής του έκφρασης.
»  Επίσης καλλιέργεια του κριτικού πνεύματος και ανάπτυξη της κοινωνικότητας του παιδιού.
»  Συστηματική θεατρική αγωγή και έκφραση.

 Νηπιακά Τμήματα   
 Ηλικίας 4-5 και 5-6 ετών   

  Χωρίζονται κατά ηλικίες και ο Στόχος της Αγωγής τους είναι:

»  Δραστηριότητες που βοηθούν τη σκέψη και προβάλλουν τον προφορικό λόγο.
»  Ποικίλες κινητικές και νοητικές δραστηριότητες, όπως θέατρο, μουσική, αισθητική καλλιέργεια και καλλιέργεια δεξιοτήτων.
»  Προ-αριθμητικές ασκήσεις και έννοιες, προ-γραφικές, προ-αναγνωστικές δραστηριότητες και άλλες που βοηθούν τον πειραματισμό και την περιέργεια, εμπλουτίζουν τις εμπειρίες του παιδιού από το φυσικό και κοινωνικό του περιβάλλον.
» Θεατρική Αγωγή και Έκφραση
»  Επαφή με ξένη γλώσσα, τ' Αγγλικά

 Στόχος 

Η Χαρά και το Παιχνίδι των παιδιών, μέσα από το οποίο εκφράζονται με κίνηση και λόγο. Το θεατρικό παιχνίδι, αρχίζει από το νηπιαγωγείο, σαν ένας βασικός τρόπος προσέγγισης της ψυχικής κινητικής ισορροπίας του παιδιού.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Κωνσταντινουπόλεως 228, Αχαρνές

2102466596     6944396291

2102409716

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Υπεύθυνη: Τσούμα Μελίνα,
Κοινωνιολόγος – Λογοθεραπεύτρια

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα έως Παρασκευή από 07:00 έως 16:00


Ακολουθήστε μας: facebook

Greek English French German Italian Spanish